Obserwatorzy

piątek, 19 lipca 2013

Przepis pilnie poszukiwany :)

Dziewczynki moje kochane :) witam po długiej nieobecności, tak to jest jak się pracuje na gospodarstwie to nie ma czasu nawet dla samej siebie :) nie wspominając o innych przyjemnościach :)
Uwielbiam różnego rodzaju sałatki do słoików, więc mam do Was prośbę.
Zazwyczaj jeśli coś robię to robię to ze sprawdzonych przepisów. Po raz pierwszy posiałam cukinię ( pięknie obrodziła ) w związku z tym poszukuję sprawdzonego przepisu na przepyszną sałatkę :)
Poratujecie ???

6 komentarzy:

Marta pisze...

Przepis
- 1 kg cukinii
- 1 kg marchewki
- 1 kg cebuli
- 1 kg ogórków ze skórką
- 1 kg papryki słodkiej (kolorowej)
- 0,5 szkl. 10% octu
- 1,25 szkl. cukru
- 2 szkl. oleju
- 3 pułpłaskie łyzki soli
- pieprz lub ostra papryka


Pokroić cukinie, cebule, marchewkę, ogórki i paprykę. Dodać czosnek, sól i pieprz. Wszystkie składniki dokładnie wymieszać i odstawić na dwie godziny. Po tym czasie dodać cukier, ocet, olej- dokładnie wymieszać i wkładać do słoików i pasteryzować.

Marta pisze...

Tez pracuje na gospodarstwie- ten czas należy do bardziej zwariowanych (zero czasu dla siebie), ale i tak uwielbiam to!!
Ta sałatkę robie co roku i wszyscy są nią zachwyceni. Pozdrawiam Marta

Kasik pisze...

Ja sałatki nie robiłam, za to polecam keczup z cukinii http://kreskowo.blogspot.com/2012/08/takie-sobie-przemyslenia.html Cukinię również czyszczę, kroję w kostkę i mrożę, zimą jest idealna na zupę krem (trzeba ją tylko wcześniej rozmrozić) - przepis tutaj http://kreskowo.blogspot.com/2012/09/zupa-krem-z-cukinii.html

Ania pisze...

Ja może nie sałatkę, ale placki cukiniowe.


Przepis dokładnie taki jak robisz placki ziemniaczane (ziemniaki na tarce + cukinia na tarce). Może być pół na pół. Smazyć na patelni. Pyszota. :)

Maria pisze...

Marta super przepis!

Anonimowy pisze...

Trzeba mieć sporo cierpliwości i wiedzę, żeby prowadzić taki fajny blog. Wow, ale fajnie!