Obserwatorzy

sobota, 5 maja 2012

Wyróżnienie

Ależ spotkała mnie niespodzianka. Dopiero co rozpoczęłam ten blog a już dostał wyróżnienie od Jasminy rękodzieło, za które z całego serducha dziękuję.
Kwiatki, bratki i stokrotki to to co kocham, ale to nie jedyne co lubię robić .Na równi z kwiatkami jest    rękodzieło, które kiedy pada deszczyk zawraca mi w głowie różnymi pomysłami. Szkoda tylko, że nie zawsze i na to znajduje się czas.





Powtórzę się i  w kilku zdaniach powiem Wam tak cichutko co kocham, lubię i szanuję :)

1  Kocham swoją rodzinkę, bez której nie wyobrażam sobie życia
2  Uwielbiam wiosnę, bo jest najpiękniejszą porą roku.
3  Cenię szczerość u ludzi
4  Kocham moje roślinki, mojego czworonoga i kocura, który chadza swoimi ścieżkami
5  Szanuję wszystko co żyje i jest zależne od nas samych 

Moje motto        "Jeśli Pan Bóg zamyka drzwi, to gdzieś otwiera okno."

Zgodnie z zasadami wyróżniam 7 blogów, które podziwiam za to jak pięknie ukazana jest w nich pasja i zamiłowanie do tworzenia piękna w postaci ogrodów, ogródków, działek, z miłości do roślin tych domowych i tych ogrodowych ale również i pięknych polnych kwiatków. Do wszystkiego co nas otacza.


Magda z  Barw Ogrodu
Kasia z    Mój ogród
Miłka z   Kolory ogrodu
Aszka z   Zielony Zakątek
Wiola z   Ogrodu z wielkim dzbanem
Gaja   z  Ogrodu i ja 
Gabi  z  Czterech pór roku


Wszystkie osóbki kochające rośliny zasługują na wyróżnienia, którym obdarzyłam w/w.
Dopiero zaczynam Was podglądać :) więc wybaczcie mi, że do wszystkich jeszcze nie dotarłam :)
Ale dotrę - obiecuję :)








3 komentarze:

Miłka pisze...

Oooo, dziękuje za przychylną ocenę !

Ogrodowanie ze mnie to wychodzi zupełnie naturalnie, jak dwutlenek z płuc, więc ogród pokazany moim słowem odzwierciedla to jaka jestem ;)

Miłka pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Olinka pisze...

Dziękuję za wyróżnienie, bardzo mi miło :)